Нульова видимість. З'явилося вражаюче відео посадки літака "Мрія" у сильний туман
Команді вдалося успішно впоратися з небезпечною ситуацією, що виникла в аеропорту
В австрійському аеропорту Лінц, вночі у грудні було здійснено посадку авіалайнера "Мрія" (Ан-225) у сильний туман практично за нульової видимості, пише Аvianews.com.
25 грудня командир екіпажу найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія" Дмитро Антонов опублікував відео посадки авіалайнера у сильний туман.
"Погода жахлива. Той справжнісінький мінімум, з яким льотчик повинен справлятися. Напевно, через об'єктив фотоапарата це виглядає ще страшніше. Але диспетчер нам підтвердила, що параметри відповідали, навіть були вищими за потрібний для нашого літака", — зазначив Дмитро Антонов.
Пілоти заходили на посадку за приладами, і вогні злітно-посадкової смуги з'явилися лише після зниження до висоти 60 метрів.
За словами командира "Мрії", такі посадки — випробування для екіпажу та літака.
"Всі члени екіпажу повинні працювати злагоджено, а системи літака — бездоганно. Наші екіпажі регулярно проходять тренування та перевірки, тому для нас це звичайна робота", — додав Антонов.
Приземлення у погану погоду можливі, якщо необхідне обладнання мають смуга аеропорту та літак, а екіпаж натренований для заходу у погану видимість.
Радіонавігаційне обладнання смуги відправляє сигнали в літак і дозволяє пілотам направити повітряне судно в потрібному напрямку при нульовій видимості.
Фото: Авіалайнер "Мрія", Ан-225 (facebook.com/airportlinz)
Спеціальні світлові доріжки ставляться за кількасот метрів до торця смуги. Якщо при досягненні мінімальної висоти вони помітні, посадку можна продовжувати. Це означає, що навігаційне обладнання працює правильно, і пілоти отримують ще одне підтвердження про правильність напрямку.
Нагадаємо, раніше ми писали, якими були ключові події українського "неба" у 2021 році.
Також ми писали, коли "Антонов" збудує п'ять пасажирських літаків для національного авіаперевізника UNA.