Екологічна "повітряна" яхта-дирижабль розмістить 22 пасажири
Італійські дизайнери придумали летючу яхту на 22 пасажири. Черговий "транспорт майбутнього" днями представили в Lazzarini Design Studio, повідомляє The Sun.
Екстравагантне творіння дизайнера П'єрпаоло Лаззаріні називається Air Yacht. Це катамаран з дирижаблями, який буде рухатися як по воді, так і здійснювати перельоти. При цьому всередині може повноцінно відпочивати компанія або велика сім'я.
Чим цікаве нове творіння інженерів - в матеріалі TRAVEL РБК-Україна.
Унікальна яхта складається з центральної частини і двох дирижаблів (аеростатів) з боків. Вони з'єднані чотирма карбоновими мостами. Загальна довжина конструкції - 150 метрів, ширина – 80 метрів. Центральна палуба матиме розміри 80 на 10 метрів.
У центральній зоні для пасажирів передбачені простора вітальня з обідньою зоною, по п'ять кают з видом на небо для пасажирів на кожній стороні яхти, а також спеціальні каюти судновласника, розташовані в центрі з оглядом на 360 °.
Відео: Проект повітряної яхти (instagram.com/lazzarinidesign)
Так званий "надувний фундамент" дозволяє транспортному засобу плавати на поверхні води. Подвійні дирижаблі розділені на "комірки", в яких зберігається до 400 000 кубічних метрів стисненого гелію.
Це дозволяє повітряній яхті літати зі швидкістю 111 км/год протягом трохи більше 48 годин, перш ніж буде потрібна дозаправка. Вісім двигунів приводяться в дію надлегкими батареями і сонячними панелями. Вся конструкція задумана повністю з сухого вуглецевого волокна.
По воді повітряна яхта рухається зі швидкістю 9 км/год. У верхній частині центрального корпусу знаходиться вертолітний майданчик, імовірно для пасажирів, яким потрібно дістатися туди, куди вони хочуть.
"Коли потрібна посадка на воду, повітряна яхта штовхається вниз за рахунок обертання двигунів і може стояти у воді завдяки розгерметизації гелію і баластної якірної системи", - пояснив Лаззаріні.
У студії дизайну Lazzarini пояснили, що повітряна яхта створена не як громадський транспорт і не для туристичних цілей. Літаючий катамаран задуманий для приватного власника "з баченням еволюції мега-яхти/авіації".
Минулого місяця інша компанія, каліфорнійський стартап H2 Clipper, представила більш практичний підхід до відродження аеростатів, пише interestingengineering.com.
Компанія оголосила про свої плани розробити водневиі дирижаблі, які могли б перевозити вантажі з нульовим викидом і при цьому – в 4 рази дешевше за традиційні авіаперевезення.
Стартапу належить подолати безліч перешкод, перш ніж концепція зможе втілитися в життя - наприклад, змінити упередження щодо дирижаблів, що існувало після катастрофи Гінденбурга в 1937 році.
Тим часом, розробкою дирижаблів займаються різні компанії по всьому світу. Наприклад, французький стартап "Flying Whales" готує до масового випуску жорсткий дирижабль для вантажних перевезень.
Вперше в історії авіації такий аеростат дозволить завантажувати і вивантажувати до 60 тонн вантажу в режимі зависання. Випробування можуть початися в кінці 2022 року. Flying Whales планує перший політ свого дирижабля на кінець 2024 року і введення в експлуатацію - на початку 2026 року.
Нагадаємо, ми писали про 10 найпопулярніших в Instagram пляжів світу.
Також ми розповідали, навіщо Єгипет будує цифрове місто - нову столицю.