Росіяни втратять привілеї на тисячах маршрутів авіакомпаній: деталі
Авіакомпанії РФ виключають із міжнародних альянсів
Російські авіакомпанії виключають з міжнародних альянсів. Один з найбільших авіаперевізників S7 Airlines призупинив участь в Oneworld, на черзі вихід "Аерофлоту" з SkyTeam через санкції.
Пасажирам цих авіакомпаній тепер будуть недоступні ряд привілеїв - від вибору місць в літаках і накопичення миль до підвищення класу перельоту і пріоритетного обслуговування.
Про це повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на atorus.ru.
Логотипу російського перевізника в списку учасників альянсу вже немає
З 19 квітня пасажирам авіакомпанії S7 Airlines більше недоступні привілеї від участі в альянсі Oneworld. Про це повідомили на сайті перевізника.
"У зв'язку з обмеженням міжнародного авіасполучення значно скоротилася бізнес-взаємодія S7 Airlines з альянсом Oneworld. У такій ситуації S7 Airlines і Oneworld прийняли спільне рішення з 19 квітня 2022 призупинити дію угоди", – йдеться в повідомленні компанії.
Наприклад, деякі авіакомпанії-учасники альянсу призупинили виписку преміальних квитків і нарахування миль для клієнтів S7 ще в березні - American Airlines, British Airways, Iberia, і квітні - Alaska Airlines. На всій рейсах Qatar Airways ще нараховують милі, але вже не виписують преміальні квитки.
Фото: Авіакомпанія S7 Airlines була членом альянсу Oneworld з 2010 року (wikipedia.org)
20 квітня на офіційному сайті Oneworld логотипу російської авіакомпанії в списку учасників альянсу вже не було.
До слова, в альянс входять авіакомпанії: Cathay Pacific (Гонконг), Finnair (Фінляндія), Iberia (Іспанія), Japan Airlines (Японія), Malaysia Airlines (Малайзія), Qantas (Австралія), Qatar Airways (Катар), Royal Jordanian (Йорданія), Royal Air Maroc (Марокко), SriLankian Airlines (Шрі-Ланка) і Fiji Airways (Фіджі).
Санкції можуть витіснити "Аерофлот" з іншого альянсу
В "Аерофлоті" також допускають вихід з альянсу SkyTeam через санкції проти російської авіації. У звіті компанії це назвали наслідками санкцій, які включають також заборону на експлуатацію іноземних літаків і програмного забезпечення, неможливістю страхування, ремонту і техобслуговування.
21 квітня логотип російської авіакомпанії ще залишився в списку членів альянсу на сайті SkyTeam. А на сайті "Аерофлоту" ще вказані привілеї, які доступні пасажирам, що говорить про те, що угода ще чинна.
До альянсу SkyTeam входять авікомпанії: Aerolineas-Argentinas (Аргентина), Aeromexico (Мексика), AirEuropa (Іспанія), Air France (Франція), China Airlines, China Eastern (Китай), Czech Airlines (Чехія), Delta Air Lines (США), Garuda Indonesia (Індонезія), Kenya Airways (Кенія), KLM (Нідерланди), Korean Air (Південна Корея), Middle East Airlines (Ліван), Saudia (Саудівська Аравія), Tarom (Румунія), Vietnam Airlines (В'єтнам), Xiamen Air (Китай).
Фото: "Аерофлот" готується вийти з альянсу SkyTeam через санкції (wikipedia.org)
Росіяни втрать бонуси на тисячах маршрутів
Обидва глобальні альянси "покривають" маршрути в кілька тисяч напрямків у світі.
Ті пасажири, які часто літали, мали певні "бонуси": накопичували загальні милі альянсу, могли вибирати місця в салоні, підвищувати клас перельоту, користуватися бізнес-класами, отримувати пріоритет в обслуговуванні в аеропортах.
Також - купувати квитки за "наскрізними тарифами" на різних маршрутах по всій планеті і долітати до пункту призначення з пересадкою на літак компанії-члена альянсу за код-шерінговим партнерством. Хоча ця перевага для росіян вже не така актуальна через те, що більшість членів альянсу припинили польоти в РФ через санкції.
Відзначається, що повернення в альянс для російських авікомпаній в майбутньому буде проблемою через використання російських технологій для місцевих перевізників, які можуть бути несумісні з міжнародною IT-інфраструктурою.
Нагадаємо, ми писали, що у Японії закликають РФ повернути гроші за вкрадені літаки.