Перші українські туристи виїхали на відпочинок до Туреччини цього літа
1 липня відбувся перший в умовах карантину переліт чартерного рейсу з українськими туристами до Туреччини. Серед тих, хто першим поїхав в цю країну під час пандемії – Павло Григораш, виконавчий директор Української асоціації туристичних агентств.
На своїй сторінці в Facebook він розповів, які умови і правила в готелях Туреччини впроваджені на час карантинних обмежень.
За його словами, в номері готелю при заселенні туриста чекає особистий флакон санітайзеру і пачка антибактеріальних серветок. При цьому пляжні рушники подаються туристам в індивідуальних пакетах, і для цього не потрібно пред'являти картки номерів, в якому розмістилися гості готелю.
"Дитячий клуб працює, дітей розважають на свіжому повітрі та поки відмовилися від активностей, які потребують тісної комунікації. На активності діток потрібно реєструвати заздалегідь через спеціальний додаток. Для дорослих на пляжі виділена зона під активності. Зміна активностей - кожних півгодини (yoga, paddling, cycling tour, crossfit, abs workout, kickboxing, spinning, jumping fitness)", - зауважив Григораш.
В готелі, де він зупинився, зараз відпочиває близько п'яти сотень людей, але їх практично не видно, адже територія готелю велика, каже Павло Григораш.
За його словами, весь персонал готелю - суворо в масках, нерідко співробітники готелю надягають і рукавички, і також у них є пластикові захисні щитки для захисту обличчя.
"Санітайзери - на кожному кроці, при вході в ресторан лежать медичні маски для бажаючих. Вся їжа - за склом. Показуєш, що хочеш - тобі накладають на тарілку і з усмішкою передають. На пляжі лежаки зайняті тільки третину довжини. Пляжні рушники запаковані одноразові пакети", - додав він.
Цікаво, що перед дитячим клубом нанесена розмітка для дітей, щоб вони дотримувалися дистанції.
"Тренажерний зал і SPA працюють, але з урахуванням соціального дистанціювання. Завантаження в готелі зараз зовсім невелике, тому кожен гість отримує підвищену увагу. На чекіні нам просто роздали ключі від номерів. Кожному - в індивідуальному конвертику. Ніяких анкет, навіть паспорта не просили, але це скоріше нестандарт для нашої групи. Зате дуже швидко і злагоджено", - додав Григораш.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як туристу повернути гроші за скасовані рейси і тури в умовах карантину.